პოსტთაშორისი სპეც-ჩანართი - შეკითხვა მკითხველს

თუ ვინმეს გეცნობათ ეს სიუჟეტი და შეგიძლიათ დამეხმაროთ, არ დაიზაროთ :) ან ფილმი, ან წიგნი, სულ ერთია. მიმასწავლეთ ინტერნეტის უკიდეგანო სივრცეში. ამაოდ ვეძებე :)

მოკლედ, ამოვიკითხე ერთ წიგნში და დამაინტერესა. დიალოგს მოვიყვან იქიდან და რამეს თუ გეტყვით ეს დიალოგი, მომწერეთ

- Это напоминает мне одну старую картину. Там участвовал Джон Гарфилд. Они сели на корабль, на котором не было ни одного моряка, и в конце концов это оказался корабль смерти.
- Да, это по пьеса Сеттона Вейна


სულ ეს იყო, რისი თქმაც მინდოდა

Comments

Kate said…
აუ აზრზე არ ვარ... :(
Kate said…
აუ რამდენი ვეძებე რომ იცოდე.


ხოდა აი ეს უნდა იყოს, ოღონდ ინგლისურად.
In 1930 it was made into a motion picture that put Leslie Howard into his first talking-picture part. ... It reminds me of a movie I saw a long time ago. John Garfield was in it. They got on a ship that didn't even have sailors, ... and The Bay of Silence ( 1944 ) had set a high standard in the fiction of ideas, ...
Kate said…
ხოდა აი ლინკი

http://www.questia.com/googleScholar.qst?docId=76963083
© said…
Katee, ძალიან დიდი მადლობა, ძალიან! :)

მაგრამ...

არასწორად მოვიქეცი, ანუ არასწორი ფორმულირება გავუკეთე თხოვნას. ზუსტად კორტასარის მაგ რომანს ვკითხულობ, და იქ წაკითხულმა მაგ მონაკვეთმა დამაინტერესა და წიგნში აღწერილი ფილმის/წიგნის პოვნა მომინდა :)

უნდა დამეკონკრეტებინა და ეგ დამეწერა...

sorry, რომ გაწვალე :(
მაგრამ თუ ამასობაში თვითონ კორტასარის ამ წიგნით დაინტერესდები, შემიძლია ლინკი მოგცე, არის ინტერნეტში რუსულადაც :)
Kate said…
მოიცა, ანუ რასაც შენ ეძებდი, ის ვერ გიპოვნე???
© said…
Kate, შენ ხომ კორტასარის რომანი მიპოვე? თუ რეცენზია ამაზე. ხოდა სწორად მაგ რომანს ვკითხულობ და მანდ არის ეგ მონაკვეთი და მაგ მონაკვეთში არის რაღაც ფილმი აღწერილი, რომელიც არის რაღაც წიგნის მიხედვით გადაღებული :) :) აუ რა ვიბაზრე :)
Kate said…
ხო მე რეცენზია მოვძებნე.

უი.. :(
იქნებ ეგეც ვიპოვნო.
© said…
ხო, აი იმაშია საქმე, რომ ამ რომანში, რომელსაც ვკითხულობ, არ არის იმ რომანის თუ ფილმის სახელი ნახსენები. იქნებ სულაც მოგონილია? ნუ, მსახიობი კი არსებობს, მაგრამ..

ისე, ეს ძალიან მაგარია, კორტასარის. the winners ჰქვია ინგლისურად, როგორც მივხვდი. მე რუსულად ვკითხულობ. და ჩართული ვარ თავით ფეხებამდე :)
Kate said…
უი არ გამიგია...

მე კი ახლა დეფის ვკითხულობ.
"ჩემმა ტყუპისცალმა მიპოვნოს"...
მთლიანად ჩამითრია.
არადა ალბათ არაფერია იმასთან შედარებით, რასაც შენ კითხულობ. მაგრამ მე ძალიან სენტიმენტალური ვარ ხოლმე.
© said…
:) :) :)

p.s. 8 მარტს გილოცავ :) და თუ ვინმე მდედრობითი შემოიხედავს, იმათაც :)
Kate said…
ძალიან დიდი მადლობა.

შენც გილოცავ :)

ისადა ვერ ვიპოვე :((
© said…
დაიკიდე :)

მადლობა! :)

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..