უბრალოდ დროის ამბავია

შარშანდელ ივნისის პოსტებს გადავხედე თავისი აღფრთოვანებული კომენტებით

რა საოცრად აღმატებული, დადებითი და მოღიტინე მხიარული განწყობა მქონდა...

куда ж все подевалось?!

მიყვარს ის, აი ზუსტად ის განწყობა. და ჩემი თავი ისეთი. მაშინ - ნამდვილი ვარ, ასე მგონია, ასე ვგრძნობ. ახლა - ბევრი ფიქრით და ბევრი გადაწყვეტილებით და ბევრი მოვლენით ცოტა დამძიმებული. არ მიყვარს, როცა ცეცხლს მიქრობენ. არ მიყვარს!

არააა! მე ისევ დავანთებ ჭიაკოკონას! ჭინკებსაც ავახტუნავებ თვალებში ისევ! ასე ვერ გავძლებ დიდხანს.

მე ისევ...! ;) :)

Comments

Kalo said…
chiakokona daante da chia var kokona tko izaxe :-):-):-):-)
© said…
:))))))))))))

საავტორო უფლებებს ვერ დავარღვევ :)))
Salomenka said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..