აი, ასე! :)

ქარი უბერავს

ცვლილებათა ქარი

ასე მგონია

ასეა ეს

მე მგონი ყველგან უბერავს, ნუ ბევრთან, მერ(მ)ე და მერ(მ)ე აღმოვაჩინე

და კიდე აღმოვაჩინე რომ შევცვლილვარ ნელ-ნელა, ჩემი, სხვების, გარემოებების დამსახურებით.
შევიცვალე და მიხარია
:)

უბრალოდ არ ვაკვირდებოდი ამას და ერთბაშად და უცებ გავიაზრე და მივხვდი!
რაც მთავარია, მე - მივხვდი და დავინახე და სხვებიც მიხვდებიან ალბათ ნელ-ნელა

და კიდე შევცვლი რასაც მინდა და როგორც

და კიდევ - მივხვდი რომ ძლიერი ვარ და ესეც გამეხარდა

და კიდევ ის, რომ გადაწყვეტილებების მიღება აღარ მიჭირს, რაც ადრე მჭირდა და ნერვებს მიშლიდა

აღარ მჭირს - "არ ვიცი" და "რავი". ყველაფერი გადასარევად ვიცი ყოველ შემთხვევაში მე რა მინდა, ის - ვიცი

აღარ მჭირს იდიოტური მერყეობები

კიდევ - ვისაც მე არ ვუნდივარ და არ ვჭირდები (ისე, როგორც საჭიროა და ისე, როგორც მე მინდა), გადავწყვიტე არც მე მინდოდეს და მჭირდებოდეს
ხომ სწორია? :D

და ამასაც შევძლებ

:)

Comments

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..