დავწერო?! არ დავწერო?! ?! ?! :)

რაღაც ხდება ჩემს თავს, თუ ჩემს ცხოვრებაში... ჯერ ზუსტად ვერ გავარკვიე - რა. არც ვჩქარობ. ეს შეგრძნება უფრო სასიამოვნოა რაღაცნაირად და არ ვარ წინააღმდეგი, ცოტა გახანგრძლივდეს

პრინციპში, რომც მქონდეს გარკვეული, ალბათ არ დავწერდი მაინც :P :)

боюсь развеять то, что витает в воздухе вокруг меня :)

ვსო, მეშინია, წავედი მე :)

პ.ს. ვიღიმები

”პირველად გაიღიმა მთელი საღამოს მანძილზე. არა. იცინოდა. სხვებსაც აცინებდა და თვითონაც იცინოდა. იმხიარულა (?!)მაგრამ არ გაუღიმია. ეს სხვა იყო...”

საკუთარი თავის ციტირება რომ მოვახდინე არა უშავს?! :))))) უბრალოდ მივხვდი, რომ ზუსტად ეს იყო და იმიტომ.
ხო, ფრაზა ”მთელი საღამოს მანძილზე” ალბათ უნდა ჩანაცვლდეს ამით - ”ბოლო დიდი ხნის მანძილზე”

ეს ღიმილი მინდა შევინარჩუნო. სიცილს რომ შევინარჩუნებ ეს უკვე ზუსტად ვიცი და აი ღიმილი...

ახლა კი მართლა წავედი, хватит! :)

Comments

jaco said…
Mmmm, so gonnafallinlove post:)))
© said…
ჟაკოოო :P

nu, eta ne savsem to, chto ti dumaesh... თუმცა რა უნდა იფიქრო, მეც არ ვიცი ჯერ რაზე მეღიმება :)

ერთ მშვენიერ დღეს შეიძლება აღარ გამეღიმოს და უცებ რომ წყდება ხოლმე მუსიკა, ისე გაწყდეს ეს განწყობა, მაგრამ მკიდია, ჯერ იმ ერთ მშვენიერ დღემდე სხვა მშვენიერი დღეები უნდა იყოს :)

მინდოდა დამეწერა, მოდი უკომენტაროდ დავტოვებ მეთქი, მაგრამ მაინც კომენტარი გამომივიდა :)))

ისე, რომ შემოვდიოდი, გული მიგრძნობდა, შენი კომენტარი დამხვდებოდა და გამეხარდა :)
ketketa said…
დაიჭი, ცისი, დაიჭი განწყობა და არ გაუშვა:)

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..