თუ ჩემი ხარ ეს ბეჭედი ვისიაააა?! :)))))

ვისია და ერთი სარკე კონსალტინგის და ერთი - სარკე PR-ის :))))


ერთი მარჯვენა ხელზე მაქვს დარტყმული, ზემოდან, მეორე - მარცხენაზე :)


აი, ასეთ ხასიათზე აყენებს ადამიანს ხელფასის თუნდაც ნახევარის აღება, რომლის დიდი ნაწილიც ვალში წავა, იცის, და თითქმის არაფერი დარჩება, მაგრამ მაინც, 2 წუთის წინ ავიღე და ჯერ ხომ ჩემია :)

ხოდა ისე გამახალისა ამ ფაქტმა, რომ ხელები გავუშვირე თორნიკეს, რომელიც რატომღაც იქვე იჯდა და ბეჭდებს ურტყამდა რაღაც დოკუმენტებს (რატომ - არ ვიცი) და ერთზე ერთი დამარტყა და მეორეზე - მეორე :)))))

ხოდა როცა ამ ფოტოს გადავიტან კომპში - გაჩვენებთ ჩემს ნატიფ ხელებს :)))))))

Comments

jaco said…
უიიი, დაითხაპნე ხელები?:P
© said…
ხოოო, და დღეს საღამოს მერე მეგობარს ვაჩვენებდი - აი, ხედავ, მეორედ მოსვლა დაიწყო, უკვე ბეჭედი დამარტყეს მეთქი :)))))

სხვათა შორის კარგი მელანია ეტყობა, ჯერ კიდევ არ გადამსვლია ბოლომდე, მიუხედავად იმისა რომ ხშირად ვიბან ხელებს

”какой хороший цемент, не отмываетсья совсем” :))))))
jaco said…
:))) აუუუ, ძველი რუსული ფილმები მომენატრა, იმედია მტრად არ ჩამთვლით:D:D:D

ქართულები რომ მომენატრა იმაზე ხომ საერთოდ არ მაქვს საუბარი:)
© said…
არა, არა, რას ამბობ! ძალიან ჩემიანად ჩაგთვლი და გამეხარდა, რომ დაამუღამე რაც დავწერე, ის ბოლო ფრაზა :)
Anonymous said…
დაშტამპული გოგო ყოფილხარ რააააააააა.....
© said…
დაგშტამპავ მე შენ! ! !

:))))))))))))))))

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..