ასოციაცია

.

სტალკერი გამახსენა ამ ფოტომ რატომღაც...


Comments

Anonymous said…
მე კიდე კოსტავაზე, ყოფილი სოფლის მეორნეობის სამინისტროსთან რომ მიწისქვეშაა, ის გამახსენდა. ერთხელ ნახევარსაათიანი მცდელობის მერე ქუჩაზე გადავსულიყავი, გადავწყვიტე, რადაც არ უნდა დამჯდომოდა ჩავსულიყავი იმ აყროლებულ მიწისქვეშაში. ჩავედი და მუხლებამდე წყალში ჩავვარდი :-):-)
© said…
ხო, არაჩვეულებრივი მიწისქვეშა იყო, ანტისანიტარიის ზეიმი!
მანდ ჩასვლას სიცოცხლის საფრთხეში ჩაგდების ფასად მიწის ზემოთ გადასვლა და სიკვდილისთვის თვალებში ჩახედვას ვამჯობინებდი ყოველთვის :)
Anonymous said…
მე კიდევ ერთი დებილი ტური ქაუნთერ-სთრაიკში
omg :D


ჩემი ბლოგის მეგობრებში ვამატებ ამ ბლოგს : )
© said…
პრივეტ დოდკა! welcome! :)

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..