არა?! ;)

და მაინც იგი ბრუნავს!

ბრუნავს, აბა რაა, ისევ ორშაბათია

:)

გუშინ ვფიქრობდი, ის კი არ მინდა რომ მე არ ვმუშაობდე მეთქი, არა, მინდა რომ სულ შაბათ-კვირა იყოს, ხშირად იყოს დღესასწაულები და დასვენების დღეები და შიგადაშიგ - პარასკევი :))))) (არ მახსოვს დავწერე თუ არა უკვე, კვირის ასეთი მოდელი რომ გვქონდა შემუშავებული მე და ჩემს მეგობარს - პარასკევი, შაბათი, კვირა, შაბათი, კვირა, შაბათი, კვირა :))) ) პატარა ”შვებულებუკები” რომ გამოდის ხოლმე ხშირად, ამაზე ვაფანატებ :)

უსაქმურობა კი არ მინდა, უბრალოდ დასვენების დღეების განწყობაზე ვგიჟდები :P :)

я ясно выразилась? :))))

Comments

ketketa said…
იასნეე იასნავა – ტი ლინწიაიკა:))))))))))))))
ჟენია ლუკაშინის დედის ინტონაციით: ტი ბაბნიკ:))))))))))))))))))))

ჰააარც:))))) არა კაცო, მშვენიერი მოდელი შეგიმუშავებიათ, მე და ჩემმა ღმერთმა:))))
ვიყიდი:)))))
© said…
კაი, დავაპატენტებთ და... :))))
© said…
აუ, ჟენია, ტი ბაბნიკ - მაგარია ძაააააააააააააააააან! :))))))
Anonymous said…
მართლაც კარგი განრიგია კვირის, თუმცა მე ესე არ დავაწყობდი ჩემი საყვარელი დღე 1 რიცხივა და სულ ერთია შაბათია კვირაა ორშაბაშია თუ კვირის სხვა დღე :))) მე შენს მიერ შემოთავაზებულ კვირას ესე ჩავანაცვლებდი: 1რიცხვი, პარასკევი, შაბათი, კვირა, 1 რიცხვი, შაბათი, კვირა 1 რიცხვი, შაბათი კვირა :P :)))))) მიყვარს ხელფასის აღების დღე და მომკალით :))))
© said…
ეეეე, ეგ დღე ვის არ უყვარს?! ხოდა პარასკევი ’კაკ რაზ’ ხელფასის აღების პონტში დავტოვეთ, თორემ ისე სულ შაბათი და კვირა იქნებოდა :))))))

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..