Cпокойствие, только спокойствие!


спокойно Иполит, спокойно! :D
აი, ასე ვაკეთებ ახლა :D

ეხლა ერთს გულიანად შევიგინები და მერე ალბათ დავიძინებ.

ძალიან კარგად რომ ხარ მაშინ უნდა მოგიშალოს ვიღაცამ ან რაღაცამ ნერვები აუცილებლად, რა. ან იქნებ მე ვარ ემოციური და მე ვუყურებ ამ საკითხს ასე და სინამდვილეში არაფერია სანერვიულო? არა, სანერვიულო არაფერია, მაგრამ ვერ ვიტან ს...ულად რომ იქცევიან, რა. და საერთოდ მოქცევა და ურთიერთობა რომ არ შეუძლიათ ადამიანურად.

მედიტაციას ხომ არ მივყო ხელი?! :) და გამოვამჟღავნო ჩემი ნიჭი სიმშვიდისა და დაკიდებებისა? :)

არა, ნუ ღირს ამ ცხოვრებაში სამსახური და მსგავსი რაღაცეები ნერვების აშლად? არა!

უხ, Radiohead-ს ვუსმენ ახლა. Street Spirit-ს.
ძალიან მიყვარს! უძალიანესად. მართლა! და ძალიან დიდ სიამოვნებას ვიღებ ამათი მოსმენით, ანუ ამ ჯგუფის შემოქმედების სმენით

გრც

Comments

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..