სმაილსკრიტი

იცით რას ვერ ვიტან? მომკალი და ვერ გავითავისე და არც მიცდია. უბრალოდ მიუღებლობა მჭირს: სმაილებს რომ წერენ სიტყვიერად. მმმმ, მაჟრიალებს ამის დანახვაზე. რა მაგალითი მოვიყვანო, არ ვიცი, იმიტომ რომ უბრალოდ არ ვიყენებ ასე და არ მისწავლია დამწერლობა "სმაილსკრიტი". ვიცი, რომ ეს ფორუმულია. რა მნიშვნელობა აქვს. უხეში მაგალითი - :სმაილ: (ნუ, ასე ალბათ არც წერენ, მაგრამ ხომ გასაგებია, რასაც ვგულისხმობდი?).

ნუ, რა არის ეს?!

აბა, წავიდა ახლა მინუსებიი! დააგროვებს ეს პოსტი ალბათ ბლოგროლის ისტორიაში ყველაზე მეტ მინუსს და ალბათ შემდგომში ჩემი სხვა პოსტებიც (kak vso eto predskazuemo) :) რა მნიშვნელობა აქვს...

ასე მგონია, ეს სიახლეც მალე მომბეზრდება (მიდის უკვე იქითკენ საქმე) და ჩვეულ რეჟიმში განვაგრძობ ბლოგვაწეობას. მხოლოდ ფოსტის საშუალებით შევიტყობ დაfავორიტებულ ბლოგებზე ახალი პოსტის გამოჩენის შესახებ და არ დავინტერესდები, საერთოდ გამოჩნდა თუ არა ჩემი პოსტი სადმე, წაიღო თუ არა ბლოგროლმა, გადაფარა თუ არა ის უკვე სხვა პოსტებმა და ა.შ.

სხვა სარტყელშია ჩემი ბლოგი აშკარად. პერიოდულად სულ სხვა დროს აფიქსირებს. რეალურისგან მკვეთრად აცდენილს. ბლოგი არა, ალბათ უფრო კომპ.

google reader-ს მაინც არაფერი შეედრება :) მკვდარი სულები მყავს იქ (მკვდარ ბლოგთა საზოგადოება) და ბლოგროლში არ გაწევრიანებული 1-2 ბლოგერი, რომლებიც არც ისე ხშირად, მაგრამ სამაგიეროდ ისე წერენ.... :)

Comments

მკვდარ ბლოგთა საზოგადოება - მაგარია! :) მეც უნდა გადავახარისხო თორემ ბევრი დაგროვდა ნამეტანი.

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..