წყვილების ჩხუბის სავარაუდო მიზეზებიდან ერთ-ერთი

ღამეა. მოვდივართ მეგობრისგან. მანქანით. გზადაგზა ვტოვებთ ხალხს (ასევე მეგობრებს) და ვცოტავდებით (მანქანა პატარაა ერთი შეხედვით, მაგრამ საკმაოდ ტევადი). მე უკან ვზივარ, მძღოლის (ამჯერად არა ტაქსისტის, არამედ მეგობრის) უკან, უკვე კარგად და უკვე ფანჯარასთან. ფანჯარა ბოლომდეა ჩაწეული, და მაინც მცხელა, მიუხედავად იმისა რომ უბერავს. გამახსენდა. იქ, სადაც ვიყავით, მაგრად გრილოდა აივანზე და მე მაიკაზე მაიკა მეცვა, გრძელ სახელოებიანი. შუქნიშანზე ვჩერდებით. მუსიკა. მე ვიწყებ მაიკის გახდას (ზემოდან ჩაცმული მაიკის). გვერდზე - მანქანა. საჭესთან - ახალგაზრდა ბიჭი. გვერდზე - ახალგაზრდა გოგო. მათი წინა ფანჯარა და ჩემი ფანჯარა ძალიან ახლოს არის, ერთმანეთს უყურებს. გოგო ფაქტიურად ჩემს გვერდზე ზის. უცებ ვხვდები, რომ ბიჭი თითქმის ხელით სწევს გოგოს გვერდზე და გადმოდის ფანჯრიდან :))))) ამით გახალისებული უფრო ნელა ვაგრძელებ გახდას, ისე, რომ ვერ მიხვდები - შიგნითაც მაცვია :))) ჩვენთან მანქანაში უკვე იგუდებიან სიცილით. რასაც ვერ ვიტყვი ”მათ” მანქანაზე :))) საბედნიეროდ (”მათდა” საბედნიეროდ) ინთება მწვანე და ჩვენი გზები იყოფა :)))))

მე : იმ ბიჭს აშკარად დაერხა (ეს გოგოს სახეზე ამოვიკითხე)! დაახურავს გოგო თავზე ყველაფერს:)))
ჩემები: ხო, ნამდვილად, არ შეარჩენდა :))) რა ჩორტის ჩამგდები ხარ :)))ისე, რა პონტია, გოგო გიზის გვერდზე და მანქანიდან ხტები :)




შემდეგ შუქნიშანზე ყველამ ერთად გავიხედეთ მარცხნივ. კიდევ ერთი ახალგაზრდა წყვილი. :) არა, მხოლოდ ერთი მაიკა დამრჩა. ერთმანეთს გადავხედეთ.

მე: გავიხადო?! ;) :)))))
ჩემები (საჭესთან მჯდომი): წარმოიდგინე რა ფსიქოტრამვას მიიღებენ!
მე: ხოდა მერე მოვლენ შენთან, როგორც ფსიქოთერაპევთთან ოჯახური პრობლემით! კარგი ბიზნესია, ერთად ვიჩალიჩოთ! ა?! ;)
დანარჩენები: ახალი პროფესია - ოჯახების დამანგრეველი, არა?! :)))

მცხელოდა, ნუ... ცუდი არაფერი მქონია ჩაფიქრებული ნამდვილად (”клянусь честю! ну, падла буду!”) :)))) სპონტანურად მოხდა :)))


პ.ს. ცუდი გოგო ვარ?! :P
















პ.პ.ს. გაგრძელება გაინტერესებთ?! ;) დავინდე მეორე წყვილი :)))

Comments

Kalo said…
:-):-):-)

nu ti stervaaaa.

ise, is bichic da is gogoc magari debilebi kopilan orive. mouzebniat raa magatac sachxubari :-):-) nu, mizezs tu ezebdnen mashin xooo :-):-):-)

da ise ver vitan sxvebis mankanebshi rom ikurebian xolme. verc gogos vitan masets da verc bichs. gansakutrbit xam gogoebs ver vitan :-):-):-)
© said…
ხოოო, ეს არის ”ქართული...” :D

ხო, ხამიჩოკების საღამო იყო გუშინ, ბევრი ხამიჩოკი გადაგვეყარა ;) :)))
ketketa said…
– შენ ისევ ჩემს დას მიშტერებიხარ?!
:)))))))))))))))

ვაიმე, ძაან სასაცილოა, ცის:))))))))
და კიდე სათაური აქვს პოსტს დაცემა:))))
Dare said…
:)))
yochag elis!
sicxes gaumarjos :))))
© said…
:) :) :)

გაუ გაუ გაუ! :)
Anonymous said…
gau gau- zaan magari iko :D:D: komikosi xar shen.
© said…
:))))

ხოოო :P რა ვქნა?! :))))

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..