გუდიანი პოსტი

დიდხან ვიყვირო კიდე ასე - ააააააააააააააააააააარააააააააააააააა! არ მინდა, ნუ მეუბნებით, ნუ მიყვებით, ნუ მაკითხებთ, ნუ ლაპარაკობთ, ააარააა, არ მესმის, არ მაინტერესებს! აააააარააააა! თვალდახუჭულმა და ყურებზე ხელებაფარებულმა? და თან სისულელეებს ვმღერი, რომ არ გავიგო, პატარა ბავშვები რომ აკეთებენ ხოლმე - ისე
ნუ, ეს ცოტა გაფორმებულია. ობრაზნა ვირაჟაიას....
მაგრამ შინაარსი - ეგ არის, რა

ნუ, ძალიან გასაგები პოსტია! :)))))

ამ.ჩმ.ფხ. თუ არც არის გასაგები, რა

გასაგებად წერა რომ დავიწყო ამ ყველაფრის... აუუუუ! შორს კი არა... არ ვიცი სად წაგვიყვანს და არც არაფერს მოიტანს. ასე რომ მკიდია.

მკიდია - ეს რაღაც დიდი გუდაა, სადაც თავს ვუყრი ნელ-ნელა ბევრ რაღაცას...

პროსტა ასეთ ხასიათზე ვარ

Comments

jaco said…
შეიძლება? (თან დავაკაკუნე ნაზად და კარებში უხერხული ღიმილით გავჩერდი... რა ვიცი ისეთ ხარიათზე ხარ არ არის გამორიცხული მიპასუხო - ააააააააააააააარააააააააააააააააააა
© said…
:))))))))))))))))))))))))))))))

შემო, შემო! რამდენი ხანია თან არ ყოფილხარ :))) გამეხარდა შენი კომენტი. არა, ეს ძველი პოსტია და კარგ ხასიათზე ვარ ეხლა, ასე რომ თამამად შეგიძლია შემოაბიჯო, არაფერი მოგხვდება თავში :))))

ხო, და ცოტა ხანში კიდევ მივამატებ რაღაცეებს და არ შეგეშინდეს დაკომენტება ;) :)
საინტერესო ბლოგია/......
ვინ ხარ ნეტავ...
© said…
ოოო... მე ვარ ელი, ალისა, ელისი, ცისელისი, ცის, ცისი, ც და ა.შ.
მე ვარ ბლოგერი, მე ვარ ქალი, გოგო, ადამიანი...

მე ვარ...
I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed...

:)))

ნუ კაკ?! ;)

Popular posts from this blog

14 დღე ევროპის გარშემო. კარი პირველი

ყავის მარცვლები შენ დაშლილ თმაში

ხოშ-გელდი, ძმაო! მე ვარ მდიდარი..